niedziela, 23 marca 2014

PSYCHOLOGICZNY TEST - CZY JESTEŚ NORMALNYM FANEM?

Witaj na innowacyjnym, wymyślonym przeze mnie teście psychologicznym, który odpowie na zadane przez Ciebie pytanie - Czy jesteś prawdziwym psychofanem swojego idola? Uprzedzam, że takie testy kosztują grube hajsy (chodzą po 1,99 w biedrze), ale tutaj dam całkowicie za darmochę. Znaczy się, nic nie ma za darmo, dlatego reklamuję tutaj bardzo fajną stronkę, na której znajdziecie bardzo przydatne i żetelne informacje na różne tematy dotyczące wszystkiego: nonsensopedia.ru . Dobra nie przedłużając Twojego cennego czasu... Wiesz może jak zrobić chleb na zakwasie? Test stworzony tylko dla płci męskiej, ponieważ tak.

TEST PSYCHOLOGICZNY STWORZONY PRZEZE MNIE.
CERTYFIKAT NA PODSTAWIE HUŚTAWKI WAGOWEJ nr P/960/11
© all right reserved so it means that u must copy everything here besides this line
STWORZONY NA ADAPTACJI KSIĄŻKI "JESTEŚ BOGIEM" 

 Na każde pytanie musisz wybrać jedną odpowiedź (wyj. bycie schizofrenikiem). Na każde pytanie są cztery odpowiedzi. Pytań jest 12. Odpowiedzi są na końcu. Wszystkie odpowiedzi zaznacz markerem na monitorze albo długopisem na kartce.

~PYTANIE 1.
 Co zrobiłbyś, jeżeli zobaczyłbyś swojego super pro eloelo idiola na ulicy przy przystanku?
a) spytałbym się go o szlugsa, ale on mi go nie da bo mam 14 lat
b) naplułbym mu na buty po czym bym je wypolerował
c) spytałbym się o jego najnowszy projekt i uścisnął dłoń jak w Ojcu Chrzestnym
d) nie mówiąc żadnego wyrazu stanąłbym obok niego i zrobił serie dwudziestu pięciu zdjęć na facebooka 

~PYTANIE 2.
 Co zrobisz, jeżeli wygrasz jedną noc ze swoim idolem?
a) będę się tym jarał jak gimbusy fajką przed pszyrą
b) przygotuje jego płyty, poduszkę, plakaty, piórnik, buty, plecak, twarz, krem do rąk do podpisania
c) przygotuje smar do łańcuchów, zapas gumek na miesiąc, chustę sześciokątną i chloroform  
d) pójdę z nim na browara i będzie moim skrzydłowym (w przyp. płci żeńskiej babski wieczór)

~PYTANIE 3.
Jak reagujesz  w przypadku obrazy Twojego idola?
a) masz na to wyjebane, bo słuchasz Słonia i Twoi starsi koledzy go zbiją
b) zaczyna wyłaniać się z Twojego oka łza i podcierasz ją chusteczką z podpisem kwiatkowskiego
c) przelatuje Ci to koło ucha, ponieważ każdy ma swój gust i zachował się karygodnie 
d) rzucasz się na niego ze łzami nienawiści roztrzaskując jego twarz i dwie pobliskie osoby

~PYTANIE 4.
Czy oprócz ksywki/nazwy swojego idola znasz jego imię i nazwisko?
a) nie
b) nie
c) nie
d) nie

~PYTANIE 5.
Jak się bawiłeś na koncercie swojego idola?
a) w jednej ręce miałem zimne piwko, a drugą machałem w rytm tłumu i bitu
b) naprawdę zarąbiście się bawiłem z kolegami, mieliśmy czipsy i cole oglądając na żywo transmisje 
c) nie mogłem iść na koncert bo zaczął się o 21 w mieście a w mieście mogę być tylko do 20
d) nie pamiętam

~PYTANIE 6.
Co kupiłeś z twórczości bądź gadżetów swojego idola?
a) długopis
b) dwie płyty i byłem na jego koncercie
c) dotykane przez niego skarpetki, które zawiesiłem na świętą nad kominkiem
d) nic

~PYTANIE 7.
Który z cytatów Twojego idola jest Twoim ulubionym?
 a) wzrokiem ala wyruchałem twoją córkę, zjadłem jej bułkę
b) ten co wszyscy znaja nie?
c) nie mam swojego ulubionego cytatu, ponieważ wszystkie wersy mojego idola są najfajniejsze
d) jeszcze nie zapamiętałem bo krótko słuchałem

~PYTANIE 8.
Czy byłeś na filmie autobiograficznym bądź czytałeś książkę swojego idola?
a) przeczytałem całą i zdobyłem autograf do tej książki od autora
b) PFK PAKT PRZY DŹWIĘKACH GŁOŚNIKACH
 c) Mój idol nie wydał swojej książki ani filmu
d) poproszę pytanie do publiczności

~PYTANIE 9.
Rozumiesz o czym śpiewa/nawija/pisze/gra Twój idol?
a) tak
b) nie
c) nawija o hiphopie w latach 90, że 16 się pisze a nie dyma, siedzi sie w studiu a nie na studiach
d) nadal czekam na pytanie od publiczności

~PYTANIE 11.
Czy zauważyłeś, że nie ma pytania 10?
a) no oczywiście, przecież jestem spostrzegawczy jak sokół
b) hehehehe he hehe ale śmieszny test wstawiam na kwejka
c) ten test nie jest na podstawie filmu "Jesteś Bogiem" potwierdzone info
d) chwilami się zaśmiałem, Ty to jesteś Mateusz gość

~PYTANIE 12.
Co zrobisz, jeżeli na jeden dzień wcielisz się w ciało swojego idola?
a) pójdę na szybko zorganizować koncert i mój idiol będzie miał na następny dzień tylko jednego fana - mnie
b) będę balował za jego hajs, ogarnę jak się żyje w jego ciele i porównam jego rozmiar z moim
c) nie mam nudnego życia, więc nie chce być w ciele swojego idola, to podchodzi pod psychofana
d) wyślę pocztówkę do siebie do domu, a na następny dzień wrzucę na fejsa fotkę


Jeżeli doszedłeś do tego wyrazu, oznacza to, że prawdopodobnie (na 79,31%) wypełniłeś test. Jeżeli nie jesteś pewny zaznaczonych odpowiedzi, sprawdź je jeszcze siedem razy. Żeby dowiedzieć się wyników testu wyślij SMS o treści POMAGAM pod numer 7126 (koszt jednego SMSa to 1,22zł z VAT). Serio, jeżeli rozbawiłem Cię chociaż w małym stopniu, to możesz wysłać tego sms. Nie zbawi Cię to, bo i tak masz abonament od rodziców. Tak wiem, pomyślisz, że jak dasz im jakaś złotówkę, to świata nie zbawisz. Tak wiem, ten post nie będzie miał takiego zasięgu oraz zaangażowania ze strony czytelników, żeby sfinansować nowy dom dla tych dzieci. Ale wydaj chociaż raz ten cash/hajs/money/pieniądze na coś pożytecznego, dla kogoś, kto go potrzebuje.Wszystko, oprócz końcówki stworzone w celach humorystycznych, błędy ortograficzne oraz interpunkcyjne także.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz